CRÍTIQUES

VALORACIÓ
9
‘Anton i Polina’ una excel·ent i molt novedosa peça de trapezi doble
Publicat el: 8 d'octubre de 2017
CRÍTiCA: Anton i Polina
Els
processos de creació en el circ contemporani són llargs i els resultats es fan
esperar. Les idees s’han d’abocar i cal que madurin i vagin fermentant. Formada
l’any 2014, la parella La Fem Fatal (Asvin López i Toni Gutiérrez) va caminar des del primer moment per
la bona direcció. Amb el temps han aconseguit
modular una excel·lent peça de trapezi doble, titulada Anton i Polina (2016), que sap encaixar amb molt d’encert una bona
base tècnica amb la creació de dos personatges estranys i estrambòtics.
Asvin
López (àgil) és una petita criatura que va ensumant l’entorn i tot el que es
troba, mentre que Toni Guitérrez (portor) és un noi esprimatxat que camina
amb l’esquena corbada. Cap d’ells camina dret. Ens parlen a través d’un llenguatge molt cuidat (circ i moviment), de la intensitat de la vida i de la simbiosi de dos cossos, i ens
ofereixen una creació madura i molt solvent, una nova mirada al trapezi doble. Els
15 minuts que dura aquesta peça són francament bons i representen un dels
millors treballs actuals del circ fet a Catalunya.
El número Anton i Polina es va poder veure en el marc de Circ al Castell de les festes de la Mercè 2017 (més informació AQUI i AQUI).
CRÍTIQUES RELACIONADES / Anton i Polina
TÍTOL CRÍTiCA: Parella al trapezi amb equilibris vitals
PER: Jordi Bordes

VALORACiÓ
7